Σελίδες

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

My Summer Pamper Evenings




Μήπως απλά αγαπώ το καλοκαίρι?...
Αυτό που σίγουρα αγαπώ αυτή την περίοδο είναι το γεγονός ότι τα "pamper evenings" μου είναι πιο συχνά.Είναι γνωστό σε όλους ότι είμαι η έννοια της κρυουλιάρας γυναίκας. Ως απόδειξη αυτού  Μάιο μήνα ένας από του πιο έντονους "διαλόγους" με τον ζαχαροπλάστη μου(το αγόρι μου δηλαδής) ήτανε ότι δεν μπορούσα να αποχωρηστώ το παπλωματάκι μου. To αποτέλεσμα ήταν να κοιμηθεί στον καναπέ με την μπαλκονόπορτα ανοιχτή κι εγώ με πυτζάμες και το πάπλωμα αγκαλιά.(ΝΑΙ!!είμαι φρικιό) 
Λόγο ζέστης λοιπόν έχω πιο πολλά...pamper evenings!
(Διότι τον χειμώνα από το κρύο σκουπίζομαι και τρίβομαι ως σαν την παλαβή για να ντυθώ γρήγορα-γρήγορα και να πιω τσάι...)
Τι είναι λοιπόν τα pamper evenings?
Ας πούμε ότι αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου και του κάνεις τα χατίρια.
Το να περιποιηθείς τον εαυτό σου δεν σημαίνει απαραίτητα να πασαλειφτείς με κρέμες και να κάνεις beaute,οκ εγώ αυτό κάνω, μπορεί όμως για σένα να σημαίνει να κάνεις διαλογισμό, να μαγειρέψεις κάτι στον εαυτό σου, να κάνεις μια χαλαρή βόλτα έξω, να κάνεις κάτι που δεν κάνεις συνήθως λόγο καθημερινότητας ο,τι κι αν είναι αυτό και ανάλογα την περίσταση.  Προσωπικά όταν θέλω να μπω σε ένα τέτοια mood μ' αρέσει πάνω απ' όλα ο χώρος μου να είναι καθαρός και όμορφος (Looser alert) γιατί είμαι πολύ σπιτόγατος και γιατί μου προσφέρει τον τέλειο λευκό καμβά για ο,τι άλλο θελήσω να κάνω.
Αλλά ας μπούμε κατευθείαν στο θέμα μας.
Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να γεμίζουν μπανιέρες να κάνουν πλάτσα-πλούτσα στις μπουρμπουλήθρες εγώ πάλι ΌΧΙ!
Προτιμώ ένα μεγάλης διάρκειας ντους όπου θα πάρω τον χρόνο μου σε ο,τι δεν κάνω υπό άλλες συνθήκες.
Πριν μπω στα μπάνιο καθαρίζω το πρόσωπο μου καλά από μακιγιάζ και τα λοιπά.
La roche posay-effaclar + γαλάκτομα με χαμολήλι και μέλι cleansing

1.Βάζω μουσική στο tablet μου και το αφήνω σε μια γωνία να κάνει την δουλειά του.
2.Λούζω τα μαλλιά μου όπως θα έκανα κανονικά με την μόνη διαφορά ότι χρησιμοποιώ προϊόντα εντατικής περιποίησης αυτή την φορά(αυτά τα λίγο πιο ακριβά που τσιγκουνεύομαι και κρύβω στα ντουλάπι) συν ένα χέρι με κάποιο silver σαμπουάν (πως φαίνεται η βαμμένη ξανθιά..)και αντί για conditioner χρησιμοποιώ μια μάσκα μαλλιών.

3.Αφού τελειώσω τα μαλλιά μου και όση ώρα έχω την μάσκα πάνω τους πλένω το σώμα μου και το αποτελειώνω με αποτρίχωση  ΠΑΝΤΟΥΥ και ένα καλό scrub σε πρόσωπο και σώμα.


Ώρα για το πρόσωπο.
Πριν κάνω αυτό το post ήθελα να πάρω έμπνευση από το youtube σε βίντεο με ανάλογη θεματική. Αυτό που παρατήρησα είναι οτι οι περισσότερες κοπέλες ως αναφορά την μάσκα κάνουν απλά μια και τέλος. Δεκτό...
Εγώ όμως ακολουθώ την οδό που μου έδειξε μια πολύ καλή μου φίλη αισθητικός που με βοήθησε με την ακμή μου πως να την "δαμάσω". Η κοπέλα δούλευε χρόνια με φαρμακευτικά καλλυντικά, εταιρείες, ινστιτούτα και ξέρει όταν μιλάει. Θυμάμαι λοιπόν τα λόγια της "Όσες μάσκες και να κάνεις αν δεν έχεις κάνει καλό καθαρισμό πριν θα δράσουν στο 50% της αναμενόμενης απόδοσής τους".
Οπότε χρησιμοποιώ πάντα 2 μάσκες μια εκ των οποίων είναι πάντα μια μάσκα για βαθύ καθαρισμό.
Προσωπικές αγαπημένες είναι αυτή με προπολη της apivita η οποία είναι φοβερή για τις επιδερμίδες με ατέλειες και η Argilla face mask της Frezyderm η οποία είναι φοβερή για τους πόρους. Όμως τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ καθαρό άργιλο που προμηθεύομαι από το κέντρο της Αθήνας. Έχω βρει τρομερά μαγαζιά με πρώτες ύλες καλλυντικών ειδών που θέλω να εκμεταλλευτώ τώρα πια που ξέρω ακριβώς τι θέλω από τα καλλυντικά μου.

Η δεύτερη μάσκα που χρησιμοποιώ είναι ανάλογα τις ανάγκες που έχω δηλαδή είτε θα είναι για ενυδάτωση είτε για λάμψη είτε για καθαρισμό ατελειών. Προσωπικές αγαπημένες είναι όλες από apivita μάσκα ενυδάτωσης με αλόη ή μάσκα λάμψης και αναζωογόνησης με ρόδι.
Τέλος επειδή έχω τρομερό θέμα με μαύρους κύκλους κάνω μια μάσκα ματιών πάλι από την apivita με Ginkgo Biloba (πράσινη)ούτε καν ξέρω τι είναι αυτό απλά είναι η μόνη μάσκα που βλέπεις απίστευτη διαφορά ακόμα και με μια εφαρμογή.
Λατρεύω αυτή την εταιρία αν δεν μπορώ να βρω αυτό που ακριβώς ψάχνω αλλού απλά θα πάρω με κλειστά μάτια κάτι από αυτή, δεν με απογοητεύει ποτέ.

Όση ώρα λοιπόν το πρόσωπό μου υπομένει σιωπηλά το τίμημα της ομορφιάς το σώμα μου υπόκειται βασανιστήρια πασαλίματος.
Δεν είμαι fan των body butter λόγο ότι κάνει μια ώρα να τα απορροφήσει το δέρμα αλλά μια στο τόσο πρέπει να ενυδατωθεί και αυτό σε βάθος. Χρησιμοποιώ λοιπόν από την σειρά Primo Bagno το Milk and Honey body butter.

Όταν επιτέλους τελείωσω τα σοβατίσματα απλώνω ένα λαδάκι στα μαλλιά μου και τα στεγνώνω ως συνήθως.

Τέλος επειδή ενώ μ'αρέσει όλη αυτή η διαδικασία αλλά ταυτόχρονα με "κουράζει" επίσης είναι η ώρα να φτιάξω στον εαυτό μου ή ένα ωραίο ζεστό μαύρο τσάι ή ένα δροσιστικό ποτάκι χωρίς αλκοόλ, δικιά μου πατέντα στην σπιτική λεμονάδα.

Εσείς πώς προτιμάτε 
τα pamper evenings σας??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου