Σελίδες

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

November Favorites


Πέρασε και ο Νοέμβριος, επιτέλους ήρθαν τα Χριστούγεννα και οι γιορτινές διαθέσεις!!
Ο Νοέμβριος ήτανε ένας μήνας γεμάτος αλλαγές και αποφάσεις μα κυρίως όμορφες στιγμές...
Λατρεύω τα χουχουλιάρικα βράδια που έρχονται γύρω από το δέντρο και την γλυκιά μυρωδιά των μελομακάρονων που γεμίζει το σπίτι.
Ας πάμε όμως κατευθείαν στα αγαπημένα αυτού του μήνα!


Αυτό το  lipbalm από την Nuxe με έκανε να το ερωτευτώ από την πρώτη στιγμή που το άνοιξα μόνο και μόνο από την μυρωδιά του. Μυρίζει υπέροχα, πορτοκαλένια και φρέσκα! Το καλύτερο πράγμα όμως, είναι ότι όντως είναι ένα όνειρο για τα χείλη. Δίνει τρομερή ενυδάτωση και άμεση ανακούφιση στα ξέρα η αφυδατωμένα χειλάκια. Είναι δίπλα στο κρεβάτι μου και και είναι η τελευταία μου κίνηση πριν τον ύπνο.


Όταν ανακάλυψα αυτό το λαδάκι πραγματικά δεν περίμενα να το αγαπήσω τόσο πολύ. Μου το είχαν προτείνει σε ένα κομμωτήριο όταν γυρνούσα το μαλλί μου από σκούρο καστανό σε κατάξανθο για να περιποιηθώ τα μαλλιά μου. Πραγματικά δεν το αλλάζω και η διαφορά όταν δεν το χρησιμοποιώ είναι αισθητή. Είναι απλά υπέροχο! 


Έχω ξαναμιλήσει για το γεγονός ότι έχω τύπου 1 φαγεσωρική ακμή και για το γεγονός ότι το δέρμα μου φρικάρει λόγο άγχους ή στρες. Ουσιαστικά ότι νιώθω βγαίνει στο πρόσωπο μου. Η κρέμα Aknicare της Sychroline είναι η μόνη που κρατάει το δέρμα μου σε ισορροπία, το ανακουφίζει και το ενυδατώνει. Αν έπρεπε να διαλέξω μόνο ένα προϊόν θα ήτανε αυτό. Μάλιστα από ότι είδα στο φαρμακείο i-natural έχει προσφορά 1+1δώρο με 20% έκπτωση....do the math!


Avene CleananceK 
Είναι Avene, είναι απολεπιστικό, είναι ενυδατικό μόνο αυτό. Το βάζω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα αντι για κρέμα νυκτός και το πρωί όλες μου οι ατέλειες είναι δραστικά καλύτερα. Σε γαργαλάει λίγο στην αρχή αλλά αυτή είναι η απολεπιστική δράση του. Γι' αυτόν τον λόγο θεωρώ ότι δεν είναι για εντατική χρήση αλλά με μέτρο πραγματικά κάνει θαύματα.


Όταν έκανα αυτή την παραγγελία από το i-herb δεν περίμενα να με ενθουσιάσει αυτή η κρέμα. Την ήθελα απλά σαν μια ενυδατική βάση για να φτιάχνω "μάσκες"με διάφορα λαδάκια όταν θέλω να κάνω κάτι παραπάνω μια φορά στο τόσο. Αλλά πραγματικά με ανακουφίζει η μυρωδιά της και η ελαφριά της αίσθηση στο δέρμα πριν πέσω για ύπνο. Το δέρμα μου δείχνει πιο υγιές και άνετο από όταν την ξεκίνησα. 



Αφού λοιπόν έγινε αναφορά στον ύπνο το παραπάνω μπουκαλάκι με βοηθάει πολύ σε αυτό. Όχι ότι έχω ιδιαίτερο πρόβλημα στο συγκεκριμένο θέμα αλλά η μυρωδιά από το Hugo Naturals Baby essential Mist με χαλαρώνει στο λεπτό. Δεν είναι τόσο έντονη η λεβάντα και έχει απρόσμενα γλυκιά μωρουδένια μυρωδιά! Ότι πρέπει για το μαξιλάρι μου πριν κοιμηθώ!  

 Τρία αγαπημένα κραγιόν!
Seventeen Matte Lipstick No 09. Όλες ξέρουμε ότι αυτά τα κραγιόν είναι τρομερά σταθερά και τρομερά ματ!Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι ότι πρέπει για καθημερινό μακιγιάζ,απλά είναι λίγο πιο σκούρο από την φωτογραφία.
Golden Rose Lipstick No 120. Όμορφο, σκούρο chic ,κόκκινο χρώμα για το απόλυτο βραδινό Look. Το έχω καταχαρεί στις εξόδους μου.
Bellaoggi No 14 passione. Το αγόρι μου είναι ο τύπος που θα σε πάρει τηλέφωνο και θα σου πει έχεις 10 λεπτά να ετοιμαστείς γιατί κανόνισα. ΟΥΑΑΑ!Αυτό ήτανε μια αγορά που έγινε ακριβώς για αυτή την περίπτωση,στην διάρκεια αυτής της περίπτωσης. Είναι μαλακό και ελαφρύ, έχει ένα γλυκό καφέ χρώμα, θες μόνο αυτό, μάσκαρα και βγήκες από την πόρτα. 


Ναι...έχω θέμα αυτό τον μήνα με τα χείλη μου...
Το πρώτο lipliner  απο την Beauty Line Cosmetics 011 Deep Violet είναι ένα μωβ με πιο ανοιχτούς ροζ υποτόνους.
Το δεύτερο από Bell το Precision 01 είναι ένα μωβ με πιο σκούρους καφέ υποτόνους το οποίο το συνδυάζω με το παραπάνω κραγιόν της Seventeen, δεν κουνιέται από την θέση του.
 Τρίτο και τελευταίο είναι το 06 Satin Mauve από την essence το οποίο λατρεύω και φοράω όλη την ώρα τον τελευταίο καιρό. Είναι ένα σκούρο μωβ με ψυχρούς υποτόνους, καθαρή αντιγραφή του Soar από Mac, το γνωστό lipliner της Kylie Jenner. Έρωτας.... 

Τελευταίο αγαπημένο είναι φυσικά η προσμονή για τον Δεκέμβριο και τα Χριστούγεννα! Όπως επίσης και η φλισένια λευκή κουβερτούλα που φιγουράρει στις photo, πλέον μόνιμος κάτοικος του καναπέ μου!


3 σχόλια:

  1. χμμ μου κίνησε το ενδιαφέρον η Cleanance K.
    όσο για το κραγιόν της seventeen φαίνεται φοβερό. Λατρεύω την ματ σειρά τους :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή και δεν το περίμενα!
      Πάντως Κλεονίκη μου σ'ευχαριστώ για τα σχολία σου πάντα έχεις κατι καλό να πεις!!
      Είσαι πολύ γλυκία!

      Διαγραφή
    2. Γλυκία???..Ουαου...
      Αυτά παθαίνεις αν γράφεις χωρίς τα γυαλάκια σου Νατάσα!!

      Διαγραφή