Σελίδες

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Απέραντο Γαλάζίο #Coastal Living inspiration




Μην θέλοντας ακόμα να αφήσω το καλοκαιράκι πίσω μου έκανα μια βουτιά σε μπλε αποχρώσεις και καλοκαιρινές διαθέσεις.
Ναι, οκ ίσως είμαι λίγο εκτός τόπου και χρόνου αλλά όσοι με ξέρουν διακρίνουν εύκολα αυτό μου το γνώρισμα.I am an obsessive dreamer.
Δεν θέλω να αφήσω το καλοκαίρι να φύγει κυρίως από μέσα μου και από την διάθεσή μου, γι αυτό και θέλησα να το αναζητήσω στα πράγματα γύρω μου. Και μόνο στην σκέψη ότι θα μπορούσα να κρατήσω μια καλοκαιρινή νότα έστω μέσα στο σπίτι μου με κάνει να χαμογελώ. Έχοντας μεγαλώσει δίπλα στη θάλασσα το καλοκαίρι και το απέραντο γαλάζιο με κάνει να νιώθω σαν στο σπίτι μου. Όσοι έχουν μεγαλώσει σε παραλιακές πόλεις καταλαβαίνουν απόλυτα τι εννοώ. Την πρώτη φορά που έφυγα από το σπίτι ξέροντας ότι πηγαίνω σε μέρος χωρίς παράλιο εγώ ακούσια αναζητούσα το λιμάνι, όταν το συνειδητοποίησα απλά γέλασα και σκέφτηκα πόσο συνήθεια μου είχε γίνει.
Πάμε λοιπόν να βουτήξουμε σε σπίτια με την αίσθηση "Πάντα καλοκαίρι" σε όλη της την χάρη??



























1 σχόλιο: