Σελίδες

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Organic Propolis Solution by Apivita




Έχω αναφέρει το συγκεκριμένο προϊόν στο post μου για την πρωινή μου ρουτίνα περιποίησης , είναι το αγαπημένο μου γι αυτό και αποφάσισα να κάνω μια ξεχωριστή ανάρτηση μόνο γι’ αυτό.  Το βιολογικό διάλειμμα Propolis της Apivita μου το σύστησε μια πολύ καλή μου φίλη όταν είχα φρικάρει με τα σπυράκια και κόντευα να μπήξω τα κλάματα. Οκ, να μπήξεις τα κλάματα για τα σπυράκια…Δηλαδή πόση ωραιοπάθεια έχεις?? Δεν είχα πότε στην ζωή μου ούτε ένα μπιμπίκι και ξαφνικά γέμισα φαγέσορες είχα φρικάρει γιατί δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω. Λοιπόν, όταν το πήρα δεν περίμενα να το αγαπήσω τόσο πολύ. Βοήθησε τρομερά με τα σπυράκια και την ανάπλαση του δέρματος χωρίς να πρέπει να βάζω ποσότητα, το ήπια όταν κρολόγησα, το έβαλα σε γρατζουνιές, γενικά του άλλαξα τα φώτα. Τότε όμως που το λάτρεψα ήταν το καλοκαίρι που μας πέρασε όταν έπαθα μια τρομερή ουρολοίμωξη λόγο ζέστης & μηδενικού χρόνου για διάλειμμα τουαλέτας στην δουλεία. Όχι, δεν μου το απαγόρευε κανείς να πάω προς νερού μου κυριολεκτικά δεν προλάβαινα από το τρέξιμο. Θυμήθηκα λοιπόν τότε την Άννα που μου είχε πει «να ξέρεις κάνει καλό και για εκεί αν το διαλύσεις σε μπόλικο νερό». Πήρα αντιβίωση, πλύσης με χαμομήλι, τίποτα… Όταν έβαλα δύο σταγόνες από αυτό ΣΩΘΗΚΑ! Εντάξει πολύ προσωπική ιστορία… Αλλά πιστεύω οποιαδήποτε γυναίκα καταλαβαίνει πόσο ανέβηκε στα μάτια μου εκείνη την στιγμή.  Κορίτσια απλά πάρτε το! Κάνει γύρω στα 8 εύρο και είναι απίστευτό.
Η πρόπολη είναι ένα προϊόν της μέλισσας που προκύπτει από την επεξεργασία διάφορων φυτών μαζί με ειδικά ένζυμα που παράγονται από την ίδια την μέλισσα και την προσθήκη, ενδεχομένως, υπολειμμάτων γύρης και κεριού , είναι ισχυρά αντιμικροβιακή και αντιϊική και χρησιμοποιείται για την αποστείρωση και την προστασία της κυψέλης από κάθε μικρόβιο. Βασικά επειδή έχει άπειρες χρήσεις και επειδή δεν μου αρέσει να κάνω copy paste ούτε να γράφω ατελείωτα και να σας κουράζω κάντε κλικ-κλικ ΕΔΩ  για να διαβάσετε με λεπτομέρειες τα πάντα γι αυτήν.

 Sorry for not translating in English, I did not have the time.


Εσέις έχετε δοκιμάσει πρόπολη??


         


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου