Σελίδες

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

HandMade Beauty



Ορμώμενη από το χθεσινό μου post πήρα την απόφαση να δημιουργήσω ένα με τις πιο αγαπημένες μου handcrafters διότι ,ενώ ήθελα να τις ενσωματώσω στην χθεσινή μου ανάρτηση, πραγματικά πίστευα ότι θα τις αδικούσα! Θαυμάζω αυτές τις κοπέλες και τις δημιουργίες τους, ειδικά τις ενχωριές, για τον απλούστατο λόγο ότι προσπαθούν και πιστεύουν σε αυτό που κάνουν σε μια πολύ δύσκολη εποχή (πέρα από το γεγονός ότι οι δημιουργίες τους είναι υπέροχες).   Σας τις παρουσιάζω!
Driven by my previous post I decided to create one with all of my favorite handcrafters. I wanted to combine it with yesterdays post but I really thought I was doing them wrong! I admire these girls, especially the local ones, because the try and they believe in what they’re doing despite of what difficult times we live in. Ok, and of course because their creations are awesome!! Let me introduce you to them!!


1

Γλυκά και παραμυθένια, τα κουμπάκια αυτα σου αλλάζουν την διάθεση!Τσαντούλες, σκουλαρικάκια, κολιεδάκια... Όλα σε -άκια διότι είναι όλα σκέτη γλύκα!


2

Με σήμα κατατεθέν την κορώνα δεν μπορείς παρά να νοιώσεις βασίλισσα! Ήθελα να προσθέσω τόσες photo εδώ πέρα αλλά συγκρατήθηκα γιατί μετά θα έπρεπε να ξεκινήσω άλλη ανάρτηση...
Δείτε το online shop της και θα καταλάβετε!


3

Τι πιο ωραίο από λίγη μαγεία κλεισμένη σε ένα τόσο δα μικρό μπουκαλάκι για να μπορείς να την κουβαλάς στο λαιμό σου όπου κι αν πας?? Δεν είναι μόνο αυτά...έχει και πολύ ωραία δαχτυλιδάκια να δεις. Πήγαινε στην σελίδα στο FB και δες από μόνη σου!


4

Πώς να μπεις καλύτερα στο κλίμα των Χριστουγέννων από αυτά τα μικρά στολιδο-γλυκο-κοσμηματάκια!! Για την ακρίβεια τα συγκεκριμένα στολιδο-γλυκο-κοσμηματάκια τα ανακάλυψε το αγόρι μου κατά τύχη όταν έψαχνε για συνταγές! (άλλο ένα ένοχο μυστικό μου που βγήκε στην επιφάνεια.. το αγόρι μου είναι ζαχαροπλάστης)



5

Εάν σας αρέσουν οι vintage καταστάσεις τότε αυτή εδώ η κοπέλα δουλεύει για εσάς! Την ανακάλυψα μέσω Pinterest και δεν μετανιώνω καθόλου... Παραμυθένια κοσμηματάκια που θα έλεγες ότι έχουν ζήσει πολλές ζωές. Κάντε κλικ ΕΔΩ για το online shop της και ΕΔΩ για την σελίδα της στο Facebook.


6

Μια πιο θηλυκή επιλογή σε κάνει να θέλεις να μαζέψεις της φίλες σου για τσάι και συμπάθεια! Μάλιστα τα συγκεκριμένα τα ανακάλυψα πάλι από το Pinterest όταν κοιτούσα πίνακες με θέμα τον γάμο και ιστορίες  (1ον παντρεύονταν μια φίλη μου, 2ον είμαι γυναίκα γαλουχήθηκα ,αν όχι να ονειρεύομαι,τουλάχιστον να μου τραβάνε την προσοχή άσπρα φουσκωτά φορέματα ). Ε, τι άλλο να πω ερωτεύτηκα.
click-click ---> Facebook, online store <---click-click

Which is your favorite Handmade Jewelry Store??



  

         

1 σχόλιο:

  1. Ομολογώ ότι μόνο τις 2 πρώτες ήξερα.. Πάω να τσεκάρω και τις υπόλοιπες!! :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή