Σελίδες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

year ONE



Πέρασε ένας χρόνος.



Ένας χρόνος χωρίς να βασίζεται η ευτυχία μου από το τι χρώμα κουρτίνες θα βάλω.
 Ή από τα λόγια των άλλων.
 Ένας χρόνος που δεν κοιτάζω το ταβάνι με τις ώρες για να κοιμηθώ
Ένας χρόνος γεμάτος από δικές μου επιλογές.
Ένας χρόνος ζωντανός.
Γεμάτος πόνο, γέλιο, ανθρώπους, κούραση, νεύρα, αγάπη.
Ένας χρόνος γεμάτος Νατάσα.
Είναι σαν να με ξαναγνωρίζω, πριν ένα χρόνο δεν ήξερα καν πως φροντίσω τον εαυτό μου, πως να τον γιατρέψω, να τον ξεκουράσω.
Είχα τις παρωπίδες σφιχτά φορεμένες πάνω μου και δεν έβλεπα την ομορφιά γύρω μου.
Γι' αυτό τον γιορτάζω αυτόν τον χρόνο. Ξέρω ότι μου κόστισε έναν υπέροχο άνθρωπο (the ex) αλλά οι άνθρωποι είναι σαν τα τρένα αφήνουν ο,τι έχεις ανάγκη στην αποβάθρα και φεύγουν. Έτσι τουλάχιστον μεταφορικά θα τον έχω πάντα δίπλα μου.
Μπορεί να μην έχω φτάσει στον προορισμό μου αλλά προς το παρόν η διαδρομή είναι ΥΠΕΡΟΧΗ!
Ετοιμάζομαι λοιπόν για άλλον έναν ακόμα χρόνο γεμάτο απρόβλεπτα. Βάζω τα γυαλιά μου, τα άνετα παπουτσάκια μου, σηκώνω τα μαλλάκια μου ψηλά και παίρνω τους δρόμους!



Ονειρευτείτε πολύ!! Αγαπήστε πιο πολύ!! Κυνηγήστε αυτά που θέλετε.. Ακόμα κι αν τα θέλετε όλα!!!
Γίνεται αυτό που είστε μέσα σας!
Πάνω από όλα ευτυχισμένοι!!!
         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου