Σελίδες

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Vacation Project!!



vacation summer



Φέτος απ' ότι φαίνεται δεν θα μπορέσω να πάω διακοπές...
Δεν είναι κάτι το οποίο με ενοχλεί ιδιαίτερα καθώς ήτανε επιλογή μου να δουλέψω.
Απλά μου λείπει η ξεγνοιασιά και η χαλάρωση παλαιότερων εποχών.
Επειδή όμως είμαι της άποψης "work with what you have" πιστεύω πως όλα είναι σχετικά.
Είναι επιλογή μου να δουλεύω φέτος αλλά όχι να κατσουφιάσω και να χαλάσω όντως το καλοκαίρι μου! Οπότε είπα να περάσω  έστω και φαντασιακά από τα μέρη που θα μου πρόσφεραν τις ιδανικές διακοπούλες!!!
ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!

Θα ήθελα λοιπόν να ξυπνήσω σε αυτό το ξενοδοχείο στην Ιταλία...




Να περπατήσω μέσα από το Centran Park της Νέας Υόρκης....


για να φτάσω σε αυτή την παραλία στην Χαβάη και να κάνω μπάνιο μέχρι να γίνω σαν σταφίδα!




Ύστερα να περπατήσω μέσα από την Τοσκάνη



για να πιω έναν καφέ  στο Παρίσι...



και να κοιμηθώ σε αυτό το camping στην Γερμανία!


Να ξυπνήσω το επόμενο πρωί σε αυτό το σπίτι στην Ταϊλάνδη
(δεν θα σκέφτομαι για ζουζούνια)


 Να περάσω μέσα από την Lyon στην Γαλλία ...



 Για να σταφιδιάσω αυτή την φορά σ'αυτήν εδώ την παραλία του Άγιου Δομίνικου!






και να κλείσω το διήμερο μ'ένα pic nic 
δίπλα σε μια λίμνη.



Μπορεί να μην έχω τηλεμεταφορέα  αλλά έχω φαντασία χωρίς όρια!
Keep on dreaming inspirational people!!
<3 <3 <3



         


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου