Σελίδες

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Lovely Scents - Home Edition


Αα... Χριστούγεννα!
Είμαι γενικότερα σπιτόγατα αλλά τώρα στις γιορτές του δίνω και καταλαβαίνει. Αυτό που αγαπώ όμως, ιδιαιτέρα αυτές τις μέρες όταν επιστρέφω σπίτι είναι η μυρωδία απο τα μελομακάρονα που ψήνουμε κάθε μερα. Γιατί να μην υπάρχει ένα αρωματικό κεράκι με άρωμα μελομακάρονου!
Πριν λοιπόν, βγεί το τέρας του DIY από μέσα μου θα ήθελα να μιλήσουμε για τον τρόπο που γενικότερα κρατάω το σπίτι μου μυρωδάτο!


Αυτό το κερί ήτανε διπλάσιο, ελα όμως που εγω το άναβα όοοολη μερα!
Μυρίζει υπέροχα, φρέσκα, γλυκα, πορτοκαλένια!
Η κανέλα και ο γλυκάνισος δίνουν μια μυρωδία γεματη ενέργεια, ότι πρέπει για να σου φτιάξουν την μέρα. Έχει διακριτικές νότες ποστοκαλιού που προσωπικα μου μυρίζει καθαριότητα και φρεσκάδα.
Κατάλληλο για το ξεκίνημα της μέρας μου.


Καρύδα - Βανίλια - Πορτοκάλι.
Οι παραπάνω κυρίες είναι η αγαπημένες μου μυρωδίες. Το vanilla&sweet orange essential mist από Hugo Naturals μυρίζει σαν κεικ μόνο αυτό έχω να πω.Πσσιτ-Πσσιτ στον καναπέ μου ή στος κουρτίνες και όλα πάνε μια χαρά! Το λαδάκι καρύδας από την άλλη είναι η απόλυτη χαλαρωτική μυρωδιά. Όταν είναι ώρα για pamper night κάνει το σπιτι να μυρίζει σαν ακριβό spa.


Μπορεί να μην υπάρχει κερί με μυρωδιά μελομακάρονου αλλά υπάρχει με strudel. Κανέλα και βανίλια κάνουν το σπίτι να μυρίζει σαν αχνιστός φούρνος που βγάζει τα καλούδια του προς καταβρόχθιση. Επειδή όμως είμαι κλασσική γυναίκα, δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς την μυρωδία της βανίλιας. Αυτά τα κερία κρατάνε ώρες, κάνουν όλο το σπιτι να μυρίζει και είναι τρομερά οικονομικά. 
Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου