Σελίδες

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Currently Loving Face Masks



Αυτή την περίοδο που ο καιρός μας δείχνει την θυμωμένη του όψη το δέρμα μου, το δικό μου τουλάχιστον, μοιάζει σαν την έρημο Σαχάρα. Είναι ξηρό αλλά και ευαίσθητο μαζί και γενικότερα είναι στα "κάτω" του. Οπότε πρέπει κάτι να κάνω για να του δίνω λίγο κέφι και μπρίο.
Το πιο σημαντικό αυτή την περίοδο είναι η απολέπιση και η ενυδάτωση. Έφτιαξα λοιπόν, το δικό μου δυναμικό duo για να  πετύχω αυτό το αποτέλεσμα.
Η μάσκα της Alba Botanica με ένζυμο παπάγιας είναι ότι πρέπει για απολέπιση και βαθύ καθαρισμό. Αλλά αυτό που είναι το μεγαλύτερο της ατού είναι ότι θέλει μόνο 5 λεπτάκια από την ζωή σου για να κάνει την δουλεία! 
5 λεπτά και πάμε για την δεύτερη φάση.
Η μάσκα λάμψης και αναζωογόνησης με ρόδι από την ΑPIVITA είναι το τελειωτικό χτύπημα στο κουρασμένο και ξερό δερματάκι μου.Είναι τρομερή! Χρειάζεται 10 με 12 λεπτά και σε συνδυασμό με την μάσκα από την Αlba Botanica έχει την καλύτερη απόδοση από ποτέ.
Μέσα σε 15 λεπτά μόνο στο δέρμα μου  είναι σαν καινούργιο!
Ποιες είναι οι δικές σας αγαπημένες μάσκες για αυτή την εποχή??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου