Σελίδες

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

New Morning Skincare Routine



Εδώ και καιρό θέλω να γράψω το εν λόγο post καθώς πολλά έχουν αλλάξει την περιποίηση του προσώπου και όχι μόνο. Έκανα μια ισχυρή θεραπεία για την ακμή χωρίς κανένα αποτέλεσμα και άφησε το δέρμα μου κουρασμένο και άτονο. Οπότε πέταξα οτιδήποτε επιθετικής φιλοσοφίας από το ραφάκι μου και είπα ώρα για ενυδάτωση. Τα links από τα φαρμακεία που τα πήρα θα είναι μέσα στο post.

I 've been meaning to write this post for a while now since many things have changed in the way i take care of my skin. I was trying to get rid of my acne and did a full frontal attach  therapy on my face as a result my face  turned out tired and dull. So i decided no more aggressive treatments time for moisturize.
   


Τέσσερα λοιπόν ο αριθμός, όπως και οι σωματοφύλακες αυτά τα μικρά αγαπημένα ήρθαν να με σώσουν από την καταστροφή.


Πρώτο και λατρεμένο είναι το Cleanance Gel της Avene το οποίο και έμαθα από την Λούση τη λουσουσού. Μετά από τόσα καθαριστικά και σαπούνια που άφηναν το δέρμα μου στεγνό σαν σφουγγάρι στον ήλιο. Αυτό το gel με εξέπληξε ευχάριστα διότι αφήνει το δέρμα μου αισθητά καθαρό αλλά χωρίς να νοιώθω ότι το έπλυνα στην "σκάφη".
I adore this product for cleansing my face every morning. After using so many soaps, foams and many more that stripped my skin of everything, I was pleasantly surprised that the Cleanance Gel by Avene left my skin deeply cleansed but very pampered at the same time. It's perfect for sensitive skin.  

Ποιος δεν ξέρει την συγκεκριμένη κρέμα πλέον? Ήθελα να την δοκιμάσω πάααρα πολύ καιρό τώρα αλλά δεν μπορούσα. Όταν άλλαξα την φιλοσοφία μου για το δέρμα και τις ανάγκες του ήτανε η πρώτη που πήρα. Η Aquavita από την APIVITA είναι μια τρομερά ελαφριά κρέμα που όμως δίνει στο δέρμα μου την ηρεμία και την ανακούφιση που αναζητώ.
Many you-tubers talk about this cream and I've wanted to get my hands on it for quite a while. It has a very light texture, sinks in so smoothly and leaves my face feeling soothed and calm. So basicaly healthy.  Aquavita by APIVITA is now something I look for in the morning.


Μεγάλη διαφορά έκανε στην όψη του προσώπου μου όταν άρχισα να χρησιμοποιώ προϊόν περιποίησης ματιών και το πρωί. Το eye-gel της ALCINA δεν είναι κάτι τρομερό απλά κάνει την δουλειά του. Δεν θυμάμαι καν πόσο το πήρα, το έχς εδώ και καιρό αλλά πρόσφατα είναι να το χρησιμοποιήσω τακτικά. Δεν ξέρω αν θα το ξαναγόραζα μόνο και μόνο γιατί θέλω να δοκιμάσω και άλλα ανάλογα προϊόντα. Δεν έχω κάποια link  ,η αλήθεια είναι δεν μπορώ να βρω κιόλας, από αυτό το προϊόν γιατί το πήρα στα hondos center. 


Τελευταία άφησα την Hydraphase intense legere της LA ROCHE-POSAY. Αυτή είναι μια κρεμούλα που βάζω συνήθως όταν το δέρμα μου νιώθει πολύ διψασμένο ή όταν θα κάνω ένα καλό μακιγιάζ και θέλω να κρατήσει. Απλά στην δεύτερη περίπτωση περιμένω 15 λεπτά να απορροφηθεί καλά απο το δέρμα. Την χρησιμοποίησα πολύ το καλοκαίρι διότι ανακουφίζει από την έκθεση στον ήλιο και αφήνει μια δροσερή αίσθηση στο δέρμα. Δεν μπορώ να την βάζω κάθε μέρα...είναι αρκετά ενυδατική και έχω μεικτή-λιπαρή επιδερμίδα. Αλλά είναι τρομερό προιόν

Hydraphsa intense Legere by LA ROCHE-POSAY is  cream that I use when my skin feels really thirsty or as a base for a make up i want to last. It has a cool effect on the skin and is very hydrating so i don't use it that often but it got me through summer and feels really good on my face when I need the extra moisture.  

Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά και ίσως κάποια δικιά σας πρόταση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου