Σελίδες

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

The Face serum topic

Facial serums and reviews of Avene Serum Apaisant Hydratant,NUXE-Sérum Crème Fraîche de Beauté,VINOSOURCE S.O.S THIRST-QUENCHING SERUM.

For English version click HERE
Τώρα  τελευταία γίνεται ένας ντόρος σχετικά με τους κοσμητικούς ορούς για το πρόσωπο και είπα μιας και κάτι λίγο ξέρω να αφιερώσω ένα post για το εν λόγο προϊόν.

Κατ’ αρχήν γιατί τους αποκαλούμε ορούς και τι είναι.

 Ο λόγος που αυτά τα προϊόντα αποκαλούνται οροί είναι λόγο της λεπτόρρευστης υφής τους, της υψηλής συμπύκνωσης τους σε ενεργά συστατικά όπως βιταμίνες και αντί –οξειδωτικά και λόγω του ότι όλα αυτά τυποποιούνται με μικρότερα μόρια , έτσι ώστε να μπορούν να διεισδύσουν βαθύτερα μέσα στο δέρμα. Δηλαδή είναι προϊόντα εντατικής περιποίησης και θρέψης όπως ένας ορός (και καλά λεκτικό παίγνιο?). Βοηθάνε κυρίως στην αφυδάτωση , σε κοκκινίλες, έλλειψη σφριγηλότητας, τις ρυτίδες, σκούρες κηλίδες ή να φωτίζει το δέρμα . Όπως δηλαδή μια ενυδατική αλλά με βαθύτερη δράση.

Ορός προσώπου ή μια ενυδατική κρέμα??

 Τώρα λοιπόν εσύ βρίσκεσαι σε δίλημμα τι από τα δύο να πάρεις. Η βασική διαφορά είναι ότι ο ορός διεισδύει βαθύτερα στο δέρμα και έχεις μεγαλύτερη ενυδάτωση. Όπου και να ρωτήσεις θα σου πούνε να πάρεις και ενυδατική και   serum, αυτό δεν είναι ανάγκη αλλά και πάλι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις συνδυαστικά. Ο κύριος λόγος που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε ένα serum προσώπου είναι για να προσθέσει θρεπτικά συστατικά σε βαθύτερα στρώματα του δέρματος σας που μια κανονική ενυδατική κρέμα δεν είναι σε θέση να επιτύχει. Οπότε γνώμη μου είναι εάν το δέρμα σας το έχει ανάγκη ναι, εάν όμως η επιδερμίδα σας είναι «ευχαριστημένη» με την ενυδατική σας τότε ένα τέτοιο προϊόν ίσως σας είναι άχρηστο προς το παρόν. Σε μεγαλύτερες ηλικίες η συνδυαστική περίπτωση είναι σαφώς η κατάλληλη, διότι ζητάς το μέγιστο αποτέλεσμα, αλλά σε νεαρές ηλικίες καλό θα ήτανε να μην βαραίνετε το πρόσωπο σας, οπότε χρησιμοποιήστε ένα από τα δύο. Υπάρχει και η περίπτωση ένας ορός να σας προκαλέσει ερεθισμό ειδικά ένα υποφέρετε από χρόνια ακμή ή γενικά έχετε πολύ λιπαρό δέρμα, σε αυτή την περίπτωση μείνετε στην ενυδατική. Αυτό που λίγοι θα σου πούνε είναι ότι αυτοί οι οροί είναι κάτι σαν τις πολυβιταμίνες. Ειδικά εάν είσαι νεαρή κοπέλα, δεν πρέπει να κάνεις χρήση συνεχόμενα γιατί το δέρμα σου συνηθίζει να «τα βρίσκει έτοιμα» και χαλαρώνει. Οπότε πρέπει να κάνεις διάλειμμα κάθε τρεις μήνες και να χρησιμοποιείς μικρή ποσότητα τη φορά.
Παρακάτω σας έχω κάποιους ορούς που έχω χρησιμοποιήσει και ελπίζω να βρείτε αυτά που έχω να πω βοηθητικά.



Avene Serum Apaisant Hydratant


 Είναι μακράν το καλύτερο προϊόν που έχω δοκιμάσει, κοστίζει 26e εγώ όμως το πήρα στις εκπτώσεις με 30% και πραγματικά άξιζε. Η ακριβής του μετάφραση θα πει Ενυδατικός καταπραϋντικός ορός και είναι ακριβώς αυτό. Σου αφήνει το δέρμα τόσο απαλό και ανακουφισμένο που δεν φαντάζεστε. Το συν στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν νοιώθεις την ανάγκη να κάνεις υπερβολική χρήση με μια μικρή ποσότητα είσαι οκ χωρίς δεύτερη επάλειψη. Είναι απλά τέλειο. Χωρίς paraben και ενδείκνυται ειδικά για όλους τους τύπους του ευαίσθητου δέρματος. Περισσότερα στην AVENE.

NUXE-Sérum Crème Fraîche de Beauté

Εάν έχετε αφυδατωμένο, κουρασμένο δέρμα αυτός ο ορός είναι ότι πρέπει. Εμένα προσωπικά ήτανε τόσο ενυδατικός και δραστικός που λόγο της τάσης για ακμή που έχει το δέρμα μου με ερέθισε. Μυρίζει υπέροχα και πραγματικά κάνει δουλειά, κάνει και για περίγραμμα ματιών. Πιστεύω ότι αυτός ο ορός είναι για μεγαλύτερες ηλικίες και για τρομερά αφυδατωμένα δέρματα. Είναι 89% συστατικά φυσικής προέλευσης, χωρίς paraben με δραστικα συστατικά όπως 8 Γαλακτώδεις Φυτικοί Χυμοί 5 Φυτικοί χυμοί  4 Αιθέρια Έλαια και  Ρόδι συν Ceramide ατό Σπόρους Σιταριού. Αυτό δεν το αγόρασα είναι πανάκριβό!! Πήρα όμως από μια φίλη πολλά, πολλά δείγματα.



VINOSOURCE S.O.S THIRST-QUENCHING SERUM

 Τώρα εγώ τι να πω?? Κάνοντας μια διαδικτυακή περιπλάνηση διάβασα διάφορες bloggers να είναι κατενθουσιασμένες με αυτό το προϊόν. Λοιπόν εγώ το μίσησα.  Είναι τρομερά ρευστό με αποτέλεσμα το μισό να μου στάζει από τα δάχτυλα και επίσης στην δική μου επιδερμίδα ήτανε σαν να έβαζα νερό. Ένοιωθα σαν να μην έχω βάλει τίποτα και το δέρμα μου ήτανε εντελώς στεγνό. Αυτό σήμαινε ότι χρησιμοποιούσα πολύ αν και πάλι μου κράτησε καιρό, γύρω στους 2 μήνες με καθημερινή χρήση. Είναι ακριβό…επίσης το αγόρασα στις εκπτώσεις και το μετάνιωσα πικρά. Δεν έχω δει κανένα  review ανάλογο με το δικό μου οπότε υποθέτω πως κάτι δεν μου κάθισε καλά εμένα... Τι να πω..



What is a serum?

Serums are thick liquid-like products with active ingredients like vitamins and anti-oxidants that are formulated with smaller molecules so they can penetrate deep into the skin. Serums are designed to penetrate and treat various skin conditions, such as redness, dehydration or lack of firmness, wrinkles, dark spots or to brighten the skin.



A facial serum or a facial moisturizer?

 People are often confused about the differences between a moisturizer and a facial serum, and may be unsure if they should use one or both products. While facial serums can give you added moisture, the main reason you’d want to use a facial serum is to get added nutrients into deeper layers of your skin that a regular moisturizer is not able to reach. Due to their large molecules, moisturizers can only penetrate the first layer of the skin, allowing them to to hydrate and seal in moisture. A facial serum is able to penetrate into all three layers of the skin because it is made of smaller molecules. The serums ability to go deeper into the skin is what allows it to help combat many common beauty complaints. I think it suits older ages and if your skin is happy with your moisturizer stick with it you don’t have to overdo it with cosmetic products. In some cases if your skin has acne, may cause you some blemish so try a sample first. What nobody will tell you is that serums must not be used  for a long period of time. You should take a break every 2 or 3 months.

What is your Favorite Facial Serum??


         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου