Σελίδες

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Tips!!how to buy beauty products!!




Ήρθε η ώρα λοιπόν να σας κάνω μέρος στο δράμα μου...Έχω ακμή!
Εντάξει ξέρω...δεν είναι δα και τρομερό τόσος κόσμος έχει. Έλα όμως που εγώ δεν είχα ποτέ ούτε ένα μπιμπίκι και 1.5 χρόνο τώρα τα έβγαλα όοολα μαζεμένα! Καταλαβαίνετε το σοκ μου...Ήθελα να τα σπάω, να τα ξύνω, να τα γδάρω από το δεματάκι μου. Αλλά αυτά τίποτα, εκεί! Ένα εξολόθρευα 10 έβγαιναν..
Άρχισα λοιπόν να δοκιμάζω ο,τι προϊόν μου πλάσαρε ο καθένας. Τι φυτικές κρέμες από μελισσοκόμο, τι πανάκριβες από hondos και φαρμακείο, είχα ξεπαραδιαστεί! Συν το γεγονός ότι κάθε πρωί που ξυπνούσα ρωτούσα το αγόρι μου όλο αγωνία "Δεν είμαι καλύτερα σήμερα?"κι αυτός ο καημένος με την τσίμπλα  στο μάτι τι να μου πει?...ναι έλεγε...(τι γλυκούληδες που είναι όταν ξέρεις ότι λένε βλακείες για να μην σε κακοκαρδίσουν)Κι αν έχω πετάξει συσκευασίες και άδεια δείγματα. Οπότε λέω...εγώ πήγα στα γκαβά γιατί να μην κάνω κανένα review να μεταλαμπαδεύσω την "γνώση" μου to a friend in need??
Πρώτο post λοιπόν αντί για review θα είναι ένας οδηγός στο πώς να αγοράζετε προϊόντα ομορφιάς και να μην αδειάσετε το πορτοφόλι σας χωρίς αποτέλεσμα.






1.Καταλάβετε το προβλημά σας.

  Επειδή ακριβώς δεν είχα ποτέ ξανά ακμή δεν είχα καταλάβει ότι είχα αυτό ακριβώς το πρόβλημα. Πίστευα ότι ήταν κάποιο ξέσπασμα του δέρματος από άνχος, στρες και γενικότερα πίστευα ότι είναι κάτι παροδικό. Το αποτέλεσμα αυτής μου της πεποιθήσεως ήτανε να μην ασχοληθώ εγκαίρως με το πρόβλημα μου και να το αφήσω να γίνει χειρότερο.  Να προσθέσω και το γεγονός ότι έκανα peeling, καθαρισμούς και φουλ ενυδατικές κρέμες κάνοντας με να φουντώσω ακόμα πιο πολύ!! Η λύση είναι να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό δερματολόγο η ακόμα και αισθητικό, προσωπικά πήγα σε αισθητικό.



2.Ενημερωθείτε.

Μόλις καταλάβετε ποίο είναι το πρόβλημα σας αρχίστε το "διάβασμα". Ακόμα και ο δερματολόγος και ο αισθητικός μπορεί όντως να θέλει να σε βοηθήσει αλλά ίσως έχουν και αυτοί μια κρυμμένη ατζέντα. Τι εννοώ?? Η πρώτη αισθητικός που πήγα μου πλάσαρε μια σωτήρια θεραπεία 400 ευρώ (με έκπτωση παρακαλώ) η οποία θα διαρκούσε κάποιους μήνες (συν κάποια προϊόντα ομορφιάς των οποίων την τιμή δεν θυμάμαι γιατί κουδούνιζε ακόμα το κεφάλι μου από το 400σαρι) χωρίς εγγύηση ότι δεν θα ξαναεμφανιστεί ακμή. Δερματολόγο είμαι ένοχη δεν πήγα γιατί είχα την τρομαχτική εμπειρία από τον αδερφό μου ο οποίος έπαιρνε χάπια πόσο καιρό, ταλαιπωρήθηκε, έσκασε ένα σωρό λεφτά και έμεινε με τις ουλές. Συμπέρασμα? Μάθε εσύ τι έχεις και ψάξε το. Υπάρχουν ένα σωρό youtubers, bloggers, sites που μπορούν να σε κάνουν και να καταλάβεις καλύτερα το πρόβλημα σου και να βρεις μια πιο οικονομική λύση εάν έχεις ανάγκη.

3.Μάθετε τι ακριβώς πρέπει να ζητάτε.

Πας σε ένα πολυκατάστημα η σε ένα φαρμακείο και περιμένεις να βρεις τον φύλακα άγγελο σου που θα σου προδώσει όλα τα μυστικά για το τέλειο προϊόν που σου ταιριάζει απόλυτα. Όχι,όχι,όχι... Οι κοπέλες απλά θέλουν να πουλήσουν οπότε μην τρως ο,τι σου δίνουν.  Εφόσον εσύ ξέρεις τι ακριβώς χρειάζεσαι πήγαινε απ' ευθείας στον στόχο σου! Δεν είναι ανάγκη να πάρεις τις παναγιάς τα μάτια για μια θεραπεία προσώπου η έστω για την σωστή περιποίηση του. Το πιο πιθανόν είναι να πάρεις άχρηστα πράγματα που να μην σου προσφέρουν τίποτα ουσιαστικά ή πανάκριβα που να μην μπορείς να αντέξεις τα έξοδα. Γενικά ένα καλό cleanser, μια lotion και μια κρέμα είναι τα basics ο,τι άλλο είναι απλά επιπλέον και συνήθως αχρείαστο στις περισσότερες περιπτώσεις.


4.Samples Samples Samples!!!
Ωραία είσαι λοιπόν μπροστά από την μικρή όμορφη συσκευασία που σου είπαν, διάβασες, πιστεύεις, σε έπεισαν ότι είναι αυτό που χρειάζεσαι. Πριν πάρεις ένα προϊόν  πάρε κάποιο δείγμα γιατί το δέρμα σου μπορεί να μην συμφωνεί με το μυαλό σου. Δεν είναι ντροπή να ζητήσεις δείγμα από οπουδήποτε για οτιδήποτε. Αυτό εγώ το πλήρωσα ακριβά.. κυριολεκτικά. Κατέληξα να έχω προϊόντα που μου 1ον μου έκανα κακό στο δέρμα 2ον μου έκανα κακό στο πορτοφόλι μου. Όποτε πάντα πάρε δείγμα και αν θέλεις κάνε έναν δεύτερο γύρω έρευνας σε αυτό που πας να αγοράσεις. Αυτό θα σε σώσει από τόσους πολλούς μπελάδες και κυρίως θα φέρει αποτελέσματα γιατί ουσιαστικά μαθαίνεις το δέρμα σου και τις ανάγκες του. Εδώ σας έχω ένα link  για το τι ακριβώς σου λέει το δέρμα σου ανάλογα με το που βγάζεις σπυράκια. κλικ κλικ!!


  • Ένα τελευταίο tip που είναι καθαρά για οικονομικούς λόγους! Τσεκάρετε online stores και γενικά το internet για προσφορές! Μπορεί να βρείτε τρομερές ευκαιρίες!





Μοιράσου κι εσύ τα tips σου μαζί μας!!

   

         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου