Σελίδες

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Music is my food..





 Κάτι πρωινά σαν κι αυτό το μόνο φάρμακο είναι η μουσική...
 Είδα πάλι κάτι περίεργους εφιάλτες και ξύπνησα με κλάματα..
 Πώς να συνεχίσεις την μέρα σου λοιπόν με αυτόν τον κόμπο στο λαιμό και να χαμογελάσεις?
Ξέρω ότι θα έπρεπε να γράφω post για θετική ενέργεια και για ευχάριστα πράγματα..αλλά μόνο αυτό δεν ισχύει τον τελευταίο καιρό για μένα. Γενικά σαν άνθρωπος θεωρώ ότι τίποτα δεν πρέπει να σου στερεί την ευκαιρία να χαμογελάσεις, να γελάσεις μέχρι δακρύων,να νιώσεις άνθρωπος αλλά τώρα τελευταία κάθε μου χαμόγελο είναι "κενό". Ευτυχώς το σύμπαν, ο θεός, δεν ξέρω μου έστειλε ανθρώπους οδηγούς δίπλα μου έτσι που και που το χαμόγελο επιστρέφει στα χείλια μου.
Με τόσα που γίνονται γύρω μου νιώθω ότι είμαι ανάμεσα σε πυρά από πάσα κατεύθυνση και όλα έχουν στόχο εμένα...
Είμαι κομμένη σε τόσα κομμάτια που έχω ξεχάσει πως τα βάζουν πάλι πίσω. Γιατί έτσι φέτος!?
Πώς τα βάζεις όλα αυτά στην σειρά?Πελαγώνω...ΠΕΛΑΓΩΝΩ!!! Κάπου εκεί βάζω τα ακουστικά.
Ευτυχώς που υπάρχει η μουσική..μόνο αυτή με βάζει σε μια σειρά!κατί που πρέπει να κάνουμε όλοι μας (clean up your closet).

Αφού υπάρχουν τόσο υπέροχες μελωδίες σίγουρα όλα μπορούν να ξεπεραστούν με σειρά.
Όπως μου είχε πει και ο "ζαχαροπλάστης" μου μια φόρα που βαρούσε σκοπιά στην δουλεία μου:"Τι αγχώνεσαι? ένα άτομο είσαι(μπουφέ - service) όλοι με την σειρά τους θα εξυπηρετηθούν". Ναι, λέει κάτι πετυχημένα το μανάρι μου χωρίς να το καταλαβαίνει.
Είναι το μυστικό μου φάρμακο η μουσική.
Μικρά - μικρά πράγματα που μου δίνουν μια σχετική γαλήνη έτσι μπορώ και την παλεύω. Αλλιώς το μυαλό μου τρέχει με ταχύτητες τραγικά επικίνδυνες...
Μην αμελείτε τον εαυτό σας δώστε του την "τροφή" που ζητάει μόνο έτσι θα μπορέσει να λειτουργήσει προς όφελος σας.


                                                      το "ΦΑΡΜΑΚΟ" μου σήμερα.

<3 <3 <3
         


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου